Akuten m.m..

Herregud vilken dag !

mami & jossan kom o hämta mig imorse vid 09:00...sen så åkte vi till v-ås...väl där så handla vi osv osv..sen besökte vi graven på vägen hem...sen hit till mams..tog ut wilma & hugo medans jag mocka..gav pållarna hö...han fixa lite sen ringer mamma att hon ska åka till läkarstation med jossan..för jossan hade så ont..happs..tog in hundarna..så åkte vi till skbg...en läkare undersökte josefin o fråga en massa osv..hon tyckte att vi skulle till v-ås akuten ,,,,,happs!
mamma lämna av mig hemma..så åkte dom hem...väl hemma så fixa ja lite...sen for ja & babe hem till mams...tog med hundarna å...när vi var här hos mami..så in med hundarna..gav pållarna hö..sen så bytte vi bil..fort å hämta ett lass med hö..när vi hämtat hö så for vi hit..så åkte ja,kristoffer,mamma,jossan till v-ås...
när vi väl hittade vart vi skulle vara så fick vi sitta i väntrummet 2 jävla timmar..ska det kallas akuten ? tss...(vi kom dit vid 18:00 tiden) jag o babe gick o käka vid cafet (stavas det så? haha skit samma) så till väntrummet igen..mamma ringer min mob vid 20:37 att ja o babe kunde åka för det skulle ta tid..allt gick så jävla segt där..så vi for hit..babe lämna av mig o bytte bil och for hemåt..för han börjar vid 23:00..han var hemma vid 22:00....herregud vilken lååång dag !

ah tog in hästarna..fixa vatten till dom..hö och kraft..snabb rasta alla hundar åxo ! tur att jag gav mat till dom innan vi for iväg annars skulle ja ha mött galna hundar hahah =) eller ja hungriga =)

så mamma & josefin är på väg nu..dom tog taxi..kostar bara 75 kr från v-ås o hit ! billigt !
så det var ingen blindtarmen! .....ingen allvarligt...ev magsjuka men hon spyr ju inte..hon har inga " typiska" symptom för magsjuka heller...så vi hade aldrig trott de..eller vad det nu är!
men ingen allvarligt ialf..men hon skulle fortsätta att äta "lätt" som hon gjort nu en vecka..blir nog bra !

så jag sover över hos morsan idag vart så sent !...far hem imorn på dan !

klockan är nu 22:58 få se när mamma & jossan dyker upp =)
längtar inte tills imorn bitti när man ska upp haha...

bloggar imorn !

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0