22:55

God kväll !!!

jag och älskling åkte till jysk i köping i eftermiddags..köpte 3 rullgardiner..svarta..så man kan sova ordenkligt :)
så handla vi lite..sen förbi mamma & pappa..älskling låna en skruvdragare av papi...sen for vi hem..packa upp grejerna vi köpt...sen montera han upp rullgardinerna..hjälpte han lite ! vart så bra så....

så har jag så klart kikat på greys och dirty sexy money ! spännande värre !!!!
imorn ska jag ta 10:25 bussen hem till mams & paps...mocka och dona å greja..sen ska jag hem igen....
så mamma ska ringa mig 09:00 imorn bitti om jag inte messat henne att jag är vaken ! så jag inte försover mig nu när det blir kolsvart i rummet haha...

Nä nu ska jag dona lite sen ska jag sova !

God natt sibbe <3 våran fina prinsessa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0