22:23

God kväll !

vi sitter och tittar på : jag vet vad du gjorde förra lördagen på 3:an...fyfan vilket bluff program...tror inte ett jävla dugg på det här! nej fy vad dåligt program! kom dom inte på nått bättre eller? inget jag kommer kolla på mer ialf !

käka precis två mackor..blir hungrig så här på kvälls kvisten haha =)
få se när vi ska sussa...sova ut imorn :) sen på em ska vi hem till mams & paps en sväng....eller pappa åker iväg till kalmar o jobbar imorn! o blir borta ett tag...

Nä uppdaterar imorn när jag vaknat till liv !

Ha en trevlig kväll...

Men satan vad det krånglar med att publicera..blir toookig!!!!!!!!!!!!

föresten shit vad måååånga besökare jag har haft idag...=) alltid lika kul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0