22:17

Hej !

sitter och kikar på tv fortfarande..men ska lägga mig om en stund..ska upp kring nio imorgon ! ska ju iväg efter 10..
och sen när jag är hemma igen så ska jag vila o ta det lugnt hela dan..är så galet trött..så jag ska vila hela dagen lång(okej kommer ändå inte vila hela dan..blir väl att tvätta å greja haha,men jag ska vila imorn är så dålig på att göra det..är alltid i gång i 140...! är så trött så jag kan somna sittandes nästan...så kroppen säger nog att jag ska ta det lite lugnare...

Nä ska kika klart på ett program som slutar 22:30 sen ska jag sova !

Bloggar imorn när jag vaknat och så!

Ha en bra kväll....

du finns i mina tankar sibbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0