22:15

God kväll !

Vi sitter och tittar på nyheterna på 4:an...nyss såg vi på desperate.uhh så spännande..längtar tills nästa vecka =) det borde komma två gånger i veckan i stället för en gång i veckan :) men det är nog det som är meningen att man ska längta som fan tills nästa tisdag...

var tvungen att ta en alvedon för ett tag sen..kunde inte ens äta ordenkligt för jag var så svullen i tandköttet och det gjorde såååå ont !!!!! men nu har svullnaden lagt sig lite..skönt...jävla äckel visdomstand ! onödiga jävla skit tänder ! och varför ska det göra så vidrigt ont ?

imorn ska jag och älskling åka hem till mamma på em..för att sen hämta hö till pållarna..så det blir sovmorgon för min del =) för vi åker när älskling vaknat och är klar med allt..vilket blir på em....

Nepps nu ska jag fortsätta och titta på nyheterna ! =)

jag kanske skriver senare ikväll..om inte så ha en trevlig kväll så skriver jag imorn igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0