22:10

God kväll....

har kikat klart på veckans avsnitt av desperate =) spännande spännande..imorn är det greys!! wohow....
älskling kikar på motorjournalen på 9:an..men han hinner dock inte se hela då den håller på en timma...för han ska fara efter 22:30...

det regna ute nyss rätt mycket..underbart..då smälter den förbannade snön bort ! nu duggar det...häärligt !!! o så fint väder imorn..kan inte bli bättre....eller solen ska ej titta fram imorn..men det ska vara typ +8...kanon !!!!!

ska upp kring nio..för mamma & suanna kommer kring 10 tiden o hämtar mig...

Nä ha en bra kväll....

22:35
uppdatering : sorry jag ljög :) det ska visst bli SOL imorgon..kollade precis vädret på aftonbladet.se....åh hurra=)
nu snart ska jag lägga mig ! god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0