22:08

God kväll !!!!

Jag sitter och tittar på tv..älskling ligger här brevid mej i soffan och sover =) ska väcka han innan halv elva..för då ska han fara å jobba...
vart en låång dag idag..vi åkte ju iväg halv två...och var hemma 20:00 typ...så jag är helt slut..älskling med...
men nu är det sista natten sen är det helg för han ! skönt....
imorn ska jag äntligen sova ut =) ska inte ställa nån klocka..skööönt...ska vara vaken rätt länge ikväll så jag sover så länge som möjligt imorn bitti..sen på em far vi hem till mams & paps..ska mocka å greja..

nej nu kurrar magen ska gå o göra iordning två mackor =)

bloggar imorn när jag vaknat !!!

god natt sibel våran allas prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0