22:05

God kväll !

är sååå trött...orkar nog inte länge till....eller ska nog se klart lets dance...vem vinner ? jag hoppas på magnus och annika!
eller vi hejar på dom! heja magnus =)

imorn ska jag upp 08:45...för att jag ska åka med tommy & anna å barnen imorn..eller dom ska till köping..så dom släpper av mig hos mami..ska mocka o dona ! sen kommer babe o hämtar mig så far vi till v-ås...babe ska köpa nått därifrån !
sen ska vi hem !

så tommy sa att dom åker vid 10-11...så ja ska ringa han när jag är klar med allt på morgonen o höra om mer exakt tid =)

har så ont i ryggen åxo :(  o vid svanken...aj aj !

Nää jag bloggar imorn bitti !

Ha en trevlig fredag kväll...

du är så saknad och älskad sibel..våran allas prinsessa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0