22:02

God kväll !!!!

vi kikade precis klart på spårlöst..o nu nyheterna :)

åh herregud imorn ska jag upp 06:45....duscha och göra det vanliga som jag brukar göra varje morgon =)
sen ska jag iväg efter 08:00..har tid 08:30....sen hämtar mamma mig när jag är klar där..ah så hem till mams!
mocka o dona och greja ! sen hem....kommer vara döds trött imorn..eftersom jag ska upp så tidigt...ah men det spelar ingen roll för jag är ialf helt dö trött varje dag så...

men härligt att det är plus ute....nice ! imorn ska det bli typ 8+ & sol !!! UNDERBART ! våren kanske är på ingång nu ?
nä men jag bloggar imorn när jag vaknat...ha en trevlig måndags kväll....

Mamma ring mig 07:00 om jag inte messat dej att jag är vaken !

/

åhh jag blir galen...den äcklar sig när jag ska publicera..hoppas nu att det inte blir flera st samma inlägg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0