22:00

God kväll....

sitter och tittar på sanningens ögonblick...fyfan vilka frågor vissa får haha =) men kul program och se på :) hoho !
Babe började ju 21 idag..(som alla andra söndagar)
Hundarna ligger och sover sött....här snöar det fortfarande..men när jag prata med mamma för ett tag sen så då snöa det inte där ialf..men det ska sluta snöa och vara uppehåll tills imorn em..sen ska det snöa igen ! suuuuck !
sitter och skriver med bästa amanda på msn just nu! saknar henne massor! vi måste ses nån dag snart :)

Imorn ska jag kliva upp 07:45...ska ta 09:25 bussen hem till mami !

så det blir inte så sent för mig idag,..blir väl kring 23 som vanligt =)

Ha en bra kväll !

bloggar imorn bitti igen...

Sibel du finns i mina tankar & i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0