21:37

God kväll !

Vi sitter och tittar på spårlöst på 4:an..
det snöar fortfarande...men nu börjar det avta lite! kolla på vädret på nätet nyss o det ska avta nu på kvällen...det ska inte snöa imorn ialf...nice....så mamma kommer och hämtar mig imorn vid 09:00...ska upp vid 07:30 *gääsp* hehe..bad mamma ringa mig 07:45 om jag inte messat henne att jag är vaken ! man vet aldrig hehe =)
sen far vi till v-ås...handla lite å besöka graven på vägen hem...
och sen hem till mams...mocka å dona =) sen när älskling vaknat till liv o gjort sitt så ska han komma till mams..för vi ska hämta hö...
ja det är morgon dagens planer :)

få se om jag har lätt för att somna idag...hoppas...

Mamma kom ihåg att ringa mig om jag inte messat dig imorn bitti =)

just ja jag skulle behöva besöka apoteket imorn..för att köpa ansikts kräm...min är slut..tog slut idag =)

bloggar imorn när jag vaknat å så !

Ha en bra kväll!

Satan vad det krånglar igen..suuuuuuuck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0