21:15

God kväll !!!

Vi sitter och kikar på tv nu...
imorn ska jag hem till mamma & pappa..tommy skulle dit imorn med barnen..så jag ska åka med han dit..men jag vet inte när han ska dit..för jag ringde hem till dom och han låg och sov..men typ vid 10 tiden ska han väl åka trodde anna..så jag ska upp vid 08:30...så ska jag ringa han och höra om mer exakt tid....
bad mamma ringa mig 08:40 om jag inte messat att jag är vaken..men vet aldrig med mej om jag inte hör alarmet eller så..så jag har en livlina haha...mamma alltså =)

ska väl lägga mig när babe åker till jobbet ...han åker före 23..för han börjar ju 23:00...
kommer vara trött som en apa imorn..men jag är van att vara trött jämt haha...så det gör ingen skillnad..

Nej nu ska älskling ge mig massage har ont i nedre delen av ryggen...ajajaj !!!!

bloggar imorn bitti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0