21:10

God kväll !!!!

Wipeout är inte alls så bra som jag trott..nej jag är besviken...så det är inget jag tok följer..tv:n står på och det är det programet nu men slutar vilken sek som helst...men jag har sänkt ljudet och lyssnar på web radio i stället med bra musik haha...ja nu slutade det precis..nu börjar sanningens ögonblick vilket är mycket bättre !
Babe har åkt till jobbet....så trist när han börjar 21:00 på söndagar...men men...resten av veckan börjar han ju vid 23:00...
nu stängde jag av musiken och höjde ljudet på tv:n =)

pratade med mami för ett tag sen..och lillu (hennes ena tik) har inte ätit mat nu på kvällen..hon är ju dräktig..ska ha när som helst..blir nog i natt hon får..eller imorn...spännande..det är yngwe som är far till barnen hehe =) små yngwe/lillu bebisar ! blir så pluttisar...sen ska ju fuij ha om ett tag åxo...

imorn ska jag kliva upp nångång så jag hinner ringa ett viktigt samtal..ska ej åka hem till mams & paps imorn...blir en slapp dag =) tack vare att min papi är hemma som jag kan göra så..det är bra det ;)

syster : om du känner att du vill bränna lite pengar så kan du alltid köpa mig värmeskyddande för håret som man har när man plattar/fönar håret för att skydda mot "värmen" =) hihihih... nu vet du det *blink* blink* hehehe !!

Nä nu ska jag kika på sanningens ögonblick !

Bloggar när jag vaknat imorn och så...

Ha en trevlig kväll...

God natt sibbe min plutta..du är så saknad och älskad av oss alla !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0