20:09

God kväll !


Herregud vad trött jag är...men ändå har jag bytt gardiner i vardagsrummet och köket och plockat o donat...tvättat en maskin med tvätt samt hängt upp det !
lånade fyra st gardiner av mami som jag har nu i vardagsrummet...jätte fina gardiner! vart hur snyggt som helst !o i köket vart det super bra med! är mega nöjd =)

kikar nu på rent hus..herregud hur kan man leva så där? mår mår ju illa..helt sjukt...att man kan sjunka så lågt !att inte ens städa sitt hem! fifan...o att låta det gå sååå långt? helt gaalet !

idag är det greys ! åhhh=) om en timme typ ! (vid 21:00)

imorn ska jag ta 10:25 bussen hem till mamma...så jag ska kliva upp vid 08:45..sköönt att sova ut lite haha..är helt slut!men då har man nya krafter imorn ! härligt :)

Nä vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0