18:27

God kväll ! åh huja mej vad jag är trött !!
åkte ju hem till mams imorse..vi åkte direkt till köping..handla på willys o besökte andra affärer !
sen hem till till mams....gav pållarna hö...in o käka...efter maten så mata ja lilla pluttan (valpen)
drog ut till stallet...tog med hundarna...(wilma & hugo)...mocka å fixa..packa hö osv osv osv..
gick en promenad med hundarna !
matat lillen..eller det gör vi typ var tredje timme..ibland oftare ! eller jag gör det när jag är där..å när jag far hem så matar mami lillen...
o på em tog ja in hästarna..gav dom kraft inne..på med täckerna..för det idiot snöar ute....så fick dom stå inne en stund & mums hö åxo...
sen på em kom även älskling hem till mams..vi drog hem nästan på en gång...

väl hemma så var hundarna så glada så =) vi börja laga mat på en gång...potatis o fläskfile i den där yber goda "såsen" o sallad på det...gott som fan var det hehe :)

nu kikar vi på tv...det snöar fortfarande..suuuck ! hatar hatar snö! men det ska snöa till 23:00 typ..imorn ska det inte snöa..

Nä jag uppdaterar lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0