17:53

God kväll...eller eftermiddag !

tog ju 10:25 bussen hem till mor min...var där vid 10:43....mami & jossan stog där med bilen o vänta på mig...sen hem till mams...fuij hade valpat under natten...små & söta bebbar :) mor & barnen mår bra ;)

mamma,jag och josefin åkte till kolsva handel o handla en sväng...
väl hos mami igen så fick pållarna lunch hö...tog ut wilmis & hugo...mocka å fixa massa hö påsar...för imorn ska jag inte hem till mamma..för jag ska iväg på fm en sväng till ett ställe...så jag packade höt för ikväll å imorn & så...så dom bara kan slänga ut det till pållarna i hagen...yes så ligger det till...

tog 15:12 bussen hem...älskling var i garaget & greja när jag kom hem...

vi käka precis mat..vart makaroner & bacon..å sallad ! mums...

ont i ryggen & svanken idag med..o trött som en dåre...

karro messa mig här om dan om hon kunde komma förbi å hälsa på gorm..å visst får hon det..så vi messa nyss med..hon skulle ev komma på tisdag om hon inte måste jobba..men hon skulle höra av sig imorn hur läget är..
karro är alltså gorms (hästen jag har på foder) ägare...ja nu vet ni det med =)

Nä jag orkar inte skriva mer!

bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0