17:24

Hej !!

åkte ju 09:25 bussen hem till mamma...mams hämta mig vid busshålls platsen..sen hos mams så drack jag en cola =) som mami köpt till mig..härligt :)
satt o snacka shit..sen efter nån timma så var det mat...efter maten tog jag ut wilma i stallet medans jag fixade..så hon sprang runt och härja så länge..när jag var klar så in med henne å tog en promenad med hugo....
gav pållarna hö...sen in o kika på tv...sen vid 15:00 skjusa mamma mig till bussen..när ja klev ur bilen så kommer en liten hund springandes mot mig..å fram till mig..ägaren var en bit bort å ropa..men det sket hunden i...försökte "putta" bort den ..kunde ju inte gå över vägen annars skulle den kommit med ju..så mamma kom ut ur bilen och "ropa" dit den..så jag skulle precis över vägen då kommer hund fan igen..putta iväg den med min kasse och sa gåå..då var ägaren äntligen framme vid mamma..men den ville knappt bli kopplad..hmm bättre pli på hunden vore väl nått ? livsfarligt med stora vägen så nära..

ja väl hemma så hade babe vaknat men låg kvar i sängen och drog sig :)
hundarna fick pinka på gårn..sen fick dom mat...

duschade för en stund sen..orkade ju inte imorse hehe..så fönade jag håret nyss..

vid 18:00 ska vi åka till fagersta...ja & babe..vi ska till jessica..älskling ska fixa hennes dator så internet funkar..tur att man är tillsammans med en data nörd som kan allt haha..=)

så kanske vi handlar en sväng åxo....

Vi hörs senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0