16:16

Hej !

Nu är jag hemma..har vart hemma en stund redan....
tog ju 09:25 bussen hem till mams..mami hämtade mig vid busshålls platsen...
sen hos mami så slappa jag en stund lekte med yngwe & fuij =) o hälsa på bebisarna & lillu =)...o senare vart det mat...
efter maten så gick jag ut...tog med hugo & wilma..gav pållarna lunch hö...mockade o dona...packa hö säckar..kväll & morgon osv....
när jag var klar så gick ja in med dogsen....o vid halv tre så gick ja ut med hundarna igen =) eller dom fick följa med å ja gick till stallet...tog in hästarna..gav dom kraft...la på dom täckerna..sen släppte jag ut dom..gav dom hö ute..sen in med hundarna...mamma skulle till bernshammar macken..så jag ställde mig där å vänta på bussen..den skulle komma 15:10 men den var typ 15:17 då kom päivi (mammas väninna) o stanna o fråga om jag ville ha skjus =) för hon bor ju utanför skbg..så det var ju kanon...vete tusan när buss fan kom...suck! nu märker man att skolorna inte har lov....då är den alltid sen!! suck...
men päivi var räddaren i nöden hehe =) så hon skjusa hem mig! *tack*

väl hemma så vart hundarna dö glada när "mamma" kom hem hihi =) älskling höll på att köra in en massa ved i pannrummet....

snöar fortfarande..suck! hatar äckel snön....få se när den ger sig....
Nää men jag bloggar lite senare !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0