16:15

Hej !!

Nu är jag hemma..eller ja jag har vart hemma ett bra tag...åhh solen skiner fortfarande! underbart..har vart ute i solen så mkt som möjligt idag.hundarna var ute å myste i solen med...sen.mockade ja och greja...borsta o dona med hästarna..herregud vad dom fäller just nu...men härligt sen när sommar pälsen kommit..dom är så mycket finare i sommar pälsen än värsta isbjörns pälsen på vintern haha...pluttisarna <3

och vid 14:30 fråga jag papi om han kunde skjusa hem mig! och det gjorde han..jossan följde med o skjusa...
väl hemma så rasta jag hundarna på en gång..gick en sväng..sen in..babe vaknade till liv åxo...

ja imorn ska mamma & pappa vara barnvakt åt theo & nova..så jag ska nog upp en sväng å busa med barnen =)

nää skriver senare igen !

Lillu har inte fått nå puppisar än...men hon äter inget...blir nog ikväll ! eller ja hoppas..så det inte blir på natten...brukar bli så hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0