15:51

Hej ! gud vilken härlig dag det vart idag....solen har lyst varmt och skönt..fåglarna kvittrar som bara den..o det har vart 10+ ute..nu är det 7+....underbart ! våren är på ingång....

imorn är det ju redan 1:a april......ja mamma kom o hämta mig när jag var klar vid läkarstation...for till affärn o handla macka till mig osv...så for vi hem till mams....
suttit ute med mamma i solen många timmar...underbart när solen lyser så starkt...mockat o donat..wilma & hugo var åxo ute flera timmar idag...sen har jag gått på prommisar med dom....sötnötarna =) <3

tog 14:12 bussen hem..väl hemma så var babe vaken..men klev upp när jag kom typ....

är helt varm & lite röd om kinderna efter en heldag i solen typ...

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0