15:10

God dag ! vilket underbart väder! solen skiner som tusan...hur varmt och skönt som helst =)
mamma väckte mig vid 07:30...klev upp o käka frulle..sen ut till hästarna..tog med kita & shira...gav hästarna lite hö...o sen kraften...
när kita & shira gjort sitt så in igen...tog wilma& hugo... packa hö säckarna..och ut med höt i hagen..sen släppte jag ut hästarna...
in med dogsen...gav alla mat...

vart ute nästan hela dan...mina kinder är helt varma & röda =)
mockat o lassa av all hö själv och bärde in allt till stallet..o det var en hel släpkärra med hö..alltså så där högt =) ah ni fattar nog..det var lite kämpigt haha..men det gick...sen har ja & mami suttit ute i solen hur länge som helst..även alla hundar..har legat och solat =)

babe ringde för en stund sen att han vaknat till liv...mamma ska skjusa hem mig om en stund..för kita & shira är ju här..vill inte konka med dom på bussen..+ en kasse osv...nää så mami skjusar hem mig !

trött är jag som tusan...efter nattens bravader!!

nä nu ska jag ta nått att käka...macka eller så,..sen greja med pållarna o sen far jag hem !

en bra låt : Dj roine-ragnar...sök på youtube :) en gammal låt men bra låt ! texten är hemsk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0