11:48

Hej...

Lördag idag då...vaknade lite före 11..låg kvar en liten stund till o så upp och på med kläderna...ut med hundarna på en gång..gick en sväng med dom..när dom gjort sitt så in..så fick dom mat..älskling klev upp lite efter mig..
ja så åt vi frukost tillsammans..brukar inte hända ofta..haha..eftersom jag går upp före han på veckorna så klart..å han stiger upp på eftermiddan...och på helgerna brukar han sova längre än mig åxo..så då brukar jag hinna käka och greja innan han behagar att kliva upp....

prata med mami nyss..höra läget =) allt var bra med puppisarna !

idag ska jag riva ut alla mina kläder från skåpet..sen vika o titta vad jag har för kläder..haha..blir ju så att man glömmer bort vissa plagg...men satan vad jobbigt det är...det är så mkt..

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0