wallander...

God kväll...

22:20

åh vad vi hållt i gång hela dan...vart ute nästan hela dagen...älskling har ju grejat med altanen..så nu ska golvet köpas och så :) nice nice...sen klippte älskling gräsmattan...älskar nyklippt gräs..vet inte varför men jag bara gör det hehe =) så snyggt och luktar gott !
har rensat lite orgäs mellan plattorna här utanför...fan vad det tar i magen..hur man än försöker stå/sitta så tar magen i :) o det blir jobbigt/obehagligt....

vi såg precis klart på nyaste wallander...den var bra!! länge sen man såg en riktigt bra film!!!

nu är jag såå galet trött så vi ska lägga oss.....ska tamme fan sova ut imorgon!!!!! =)

Bloggar imorn när jag vaknat till liv..

Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Marika

Du måste ju se till att vila när du är höggravid, människa! Överlåt alla hushålls-sysslor till din karl, det har jag gjort och min kropp har tackat mig. Det här är den enda tiden i ditt liv då det är okey att bara sitta hemma och lata sig, frossa i godsaker och gå runt i mjukisbyxor dagligen! NJUT SÅ LÄNGE DET VARAR! :)



Lycka till med bebisen btw!

Skepp'ohoj!



/Marika

2009-06-18 @ 10:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0