vilken hemsk natt !

God morgon tisdag...

Ja vilken hemsk natt det var för min del :(
Vaknade varje timme...sen upp och kissa typ 100 gånger....men jag sov så fruktansvärt dåligt....näsan var det stopp i eller så rann det....svettades som en gris..hade på fläkten i sovrummet men den hjälpte knappt...
är fortfarande tok snorig....hör knappt nått för jag har sån lock för öronen hela tiden....
nej usch hoppas att denna natt blir bättre....jag orkade knappt öppna ögonen när alarmet ringde vid nio eftersom jag vart vaken hela natten.... mår skit nu med..känner mig mer död än levande...

nog om min hemska natt.....fan vad varmt det är redan ute...var nyss ut med hundarna...höll på att dö av värme....skulle bli 24-25 grader varmt idag....så jävla jobbigt när jag är sjuk :(

ska ta 10:25 bussen hem till mamma..mocka o göra det jag ska..sen hem.....

Nää orkar inte skriva mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0