vilka foglossningar jag har !

God kväll...

fy fan vilken foglossning jag har...gör så förbannat ont!  vid svanken typ...det känns som om nån sticker in knivar där..så ilar det som fan..om jag ligger ner och rör benen så gör det så ont så jag börjar grina..har skit svårt att komma upp från liggläge för det gör så jävla ont....

imorgon ska jag upp vid 07:45...ut med hundarna,duscha fixa mig och käka frukost...sen vid 09:25 går bussen till köping...susanna hoppar på bussen vid mamma...så åker vi till köping...är där 10:20...har tid 10:30 vid frissan...
sen måste vi ta en buss tillbax åxo..och det går en buss vid 11:40 från köping...så den tar vi....

är så fruktansvärt trött åxo !!!!!!!!!

orkar inte skriva nå mer just nu !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0