vi var till akuten inatt/morse..


God dag !!

Älskling väckte mig natt vid 03:45 typ...han sa att vi måste åka till akuten...han hade precis kommit hem från jobbet för att han tappat nått på arbets-skon och det var så vasst så den gick igenom hans tjocka arbetssko o så hade han fått ett jack på foten...han hade blödigt som en gris på jobbet..men så la han nå "tejp" hårt runt foten då slutade det att blöda...så vid 04:15 åkte vi till västerås...väl på akuten så fick vi ju självklart vänta...sen vid 05:30 fick han komma in..o en läkare bedövade där och rengjorde sen sydde dom...vart 3 stygn....det var ju inte så mega stort men djupt var det....o innan vi åkte in så ringde han ett jour nr och fråga vad han skulle göra och dom sa åk in på en gång...
ja så vid 07:00 var vi typ hemma...käka lite o hundarna fick pinka..sen la vi oss..jag vaknade vid 13:00...alltså nyss =)
för jag la mig 00:00 och så väckte älskling mig före 04:00..så jag fick inte så många timmars sömn..så trött var jag !!!

vid 04:00 innan vi åkte så fick hundarna morgon mat och fick gå ut en sväng =) så dom skulle klara sig hehe...'

var precis ut med hundarna...fan vad varmt det är ute..puuhhh!!!!!!
snoret rinner på idag med..o hostar som en galning....:( ingen kul alls....

idag blir det att tvätta kläder...det blåser rätt mycket idag så tvätten lär torka snabbt......

få se när min sjukling vaknar.....Nää bloggar senare igen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0