vi älskar barnvagnar !!

God kväll !!

22:06


Kan knappt slita ögona från barnvagnen..den är så förbannat snygg =) nu vill jag bara att dessa 9 veckor som är kvar ska gå fooort =) eller man vet ju inte om bebis behagar att titta ut före bf eller efter...men bf ( beräknad förlossning ) är om 9 veckor !!!!
mamma ska komma in hit imorn när hon hämtar mig för att kika på vagnen...hon är lika tokig i vagnar som jag...eller hon kanske till och med är ännu värre hehe...hon kan sitta och kika på barnvagnar på nätet...bara för att det är så kul och titta på barnvagnar..sån är jag med..långt innan jag vart gravid så kunde jag sitta timmar och kika på vagnar på nätet...det är nått speciellt med barnvagnar hehe...
som ni ser i inlägget nedan så har en tjej komenterat :) hon är åxo tokig i barnvagnar ! läs henne komentar så får ni se =) att det inte är bara jag och mamma som är galna i vagnar hehe...

Jaja nog om barnvagnar ..... har såå ont i ena rygghalvan..belastar ryggen lite fel tror jag eftersom jag har skit ont i ena rygghalvan :( älskling masserade min rygg tidigare ikväll..men det vart inte bättre för det :(
plockade ut diskmaskinen nyss med ren disk...har även plockat o donat lite allmänt =)
ska snart ta och väcka älskling som ligger och sover i soffan...han ska ju iväg och jobba han....
uhh ska upp tidigt imorgon...lite före 8 tiden..så jag hinner med allt jag ska göra på morgonen...så mamma kommer vid 09:30 typ..eller lite före säkert..men bad henne ringa när hon åker hemifrån så jag vet !!!

nää men jag bloggar imorgon när jag vaknat och så !!!

Ha en trevlig kväll....


våran snygga barnvagn !!ser "konstig" ut på bild..men satan vad läcker den är i verkligheten !


Kommentarer
Postat av: Jenna

Sån har Camilla med :) fast brun/beige

2009-06-11 @ 05:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0