vet ni när jag vakna ?

God dag !!

vet ni när jag vakna ?.....kolla på klockan när jag vaknade och klockan var 11:55...herregud fick en chock haha...klev upp och käka frukost...duschade och klädde på mig och fixa mig..gick ut med hundarna och så...
väckte älskling efter 13 tiden....
och jag är så varm av mig så jag är utan tröja hahahah....vart dö svettig när jag var ut med hundarna =)
starta precis tvättmaskinen..med 2 bebis kläder o bebis täcket och påslakanet och spjälsängs skyddet....
när maskinen är klar o jag hängt upp det ute så ska jag tvätta fårskinns grejen sen....
skulle behöva storstäda idag....ska nog göra det lite senare..om älskling ska iväg på en lång cykel tur med hundarna så ska jag passa på att storstäda..då är inte hundarna i vägen =)
gud vad bebisen bufflar nu i magen =) lägger av rejäla sparkar då och då =)

Nä bloggar senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0