vart till v-ås en sväng...

nathalie: nja det är ju så svårt =) man vill ju inte ha ett vanligt namn,sen kanske man har tänkt ut namn men sen när h*n kommer så kanske det inte alls passar med det namnet man tänkt...så vi får se :)

Hej !!

tog ju 10:25 bussen hem till mamma....väl framme så åkte vi till v-ås..in på ica maxi..jag köpte 3 st color :) och 2 små gravljus(som jag ska ha i lyktan här hemma) och tidningen vi föräldar....o mamma handla lite smått hon med...
sen besökte vi graven på vägen hem...gjorde fint till pluttan....tände massa gravljus och så...nu har hon det fint hos sig !!!älskade sibel <3
väl hos mamma...så käka vi tacos..tog ut hundarna sen...mockade o borsta o smorde pållarna...sen gick jag en lång sväng med hugo o wilma...höll på att dö kändes det som hehe....
fick galet ont i svanken sen :( får jävligt ont där till och från...kan inte gå rakt då...kan knappt gå alls då...
tog 15:12 bussen hem....

och det regnar nu..ovanligt va ?...det ska regna imorgon och måndag...gaahhh!!!! hoppas det ändras....för dom ändrar ju prognosen dag till dag..så vi får hoppas....

bloggar senare igen !

Kommentarer
Postat av: nathalie

Nej precis. jag har redan bestämt vad mina barn ska heta :) fast dsen om dom ser ut som såna när dom kommer ut, vet man ju adlrig.. hihi. puss!

2009-06-15 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0