varmare & varmare

Mamma & susanna: haha bra att ni såg polisbilen mellan buskarna haha..kunde ju inte ta en bättre bild...kunde ju inte ställa mig vid bilen o fota haha...
ja polisbilar är snart "vardagsmat" för en.....
att leffe orkar ta slummänniskor dit....suuuck !


Jag tror jag dör snart av denna värme...känns som om det blir bara varmare och varmare.....
och att vara sjuk i denna värme är ingen höjdare kan jag lova......

har faktiskt stor städat idag fast jag är sjuk....men det var så jävla dammigt o massa hundhår över allt..så jag la ut mattorna och dammsög hela huset..skura över allt..vattnade ute blommorna...o plockat och fixat...fy vad ont jag fick i svanken när jag städa :( men men....nu är det rent och snyggt ialf.....

vi åkte en sväng till västerås på em...i denna värme puuhh..men i bilen var det sköönt =)
till swedol och lämna tillbax slangen älskling köpte där..så han fick pengarna tillbax...sen till byggmax han skulle köpa betongspikar eller vad det heter...men det var slut där...till bauhaus åkte vi sen till...och där hade dom såna....bra !!
handla på ica maxi oxå....och hundman :)
köpte 2 smarriga ben till hundarna..som uppskattades väldigt mkt..dom käkar på dom just nu =)

& nu sitter jag här och svettas ihjäl......älskling ligger i sängen o vilar eller sover..nått utav det =)

ringde mamma nyss men hon var och bada i poolen så jag ska ta och ringa henne snart igen....

på fredag ska jag o älskling och hundarna hem till mamma och pappa...för dom ska till stugan...så vi blir där till söndag....ja så ligger det till !!!

Nää bloggar senare igen..är så slut nu efter dagens bravader....tar skit mycket på krafterna o ränna runt när man är ur funktion....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0