vad vi längtar..

God kväll....

22:13

Helvete vad greys anatomy slutade spännande..och det var säsongsavslutning...gaahh!!så typiskt..kommer längta dö mycket....men tänk när greys är igång igen i höst så har jag en knodd vid sidan av mig =) häärligt!!!
åhh 9 veckor kvar så får vi se vår älskade bebis...fyfan vad vi längtar..vår älskade bebis <3

ska upp vid 08:45 imorgon...ska ta 10:25 bussen hem till mamma imorgon! sen åker vi alla(mamma,susanna,jossan) på en gång till köping för att shoppa :) kul kul...
nu ser vi på nyheterna..om ett tag åker älskling iväg till jobbet..då ska jag lägga mig...så jag orkar kliva upp imorn..

bloggar imorgon bitti...

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0