vad jag har hunnit med idag !

Hej igen....

nu har jag precis hängt upp tvätten.bäddat sängen o donat...diskmaskinen är klar åxo så den ska jag tömma strax....
har även vik in och lagt bebis kläderna på skötbordet...och lagt spjälsängs skyddet i sängen(alltså runt om så som den ska vara.....samt lagt täcket i sängen...går in i vecka 32 denna vecka..åhh bara 8 veckor kvar till bf !! sen vet man ju inte när bebisen behagar att titta ut :) men jag hoppas att jag inte går över tiden..

ska ta och dammsuga snart åxo & städa toan osv.....har även hunnit med att betala en räkning :) fick min tidning idag..vi föräldrar som jag premunerar nu på...har inte fått mitt minuten kort ännu..så jag måste föra över pengar till älsklings konto så han får ta ut pengarna till mig..ska ju klippa mig imogon....åh vad jag längtar :)

Näpp bloggar senare igen !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0