olidligt i denna värme...


Helvete vilken värme....nu är sommarn verkligen här....
vi har fönstret öppet i sovrummet+ att fläkten är på där..
så är fönstret öppet i köket och datarummet...sen är balkongdörren öppen här i vardagsrummet + takfläkten är igång...men inte fan märks det....blir inte ens korsdrag......svettig är jag som bara den...
snoret rinner i näsan...och helt slut i kroppen....trött som fan...ja det är inte lätt här i livet inte...
tog 10:25 bussen hem till mamma...svettigt som fan var det på bussen redan då...puuhh....
väl hos mamma så satt vi ute en stund...(skuggan så klart för min del haha)....
myste med små vovvarna lite (yngwe,fuij,lillu)
sen in...mamma laga mat...käka och så har jag bara suttit och häckat....sen skulle jossan bada i poolen så mamma satte dig där vid bastun o kika när hon bada...jag mockade o borsta o smorde pållarna.....susanna var så snäll och tömde skitkärran åt mig..
satte mig där utanför vid bastun o kika när jossan bada..sen bada mamma med :)

så rulla klockan på....tog 16:12 bussen hem....varmt som fan i bussen....

nu sitter jag här helt varm o svettig...ont i ryggen och är mer död än levande...näsan är det antinge stopp i eller så rinner den...ömmar i hela kroppen........hatar att vara sjuk....och i denna värme är det OLIDLIGT......
usch nu hatar jag denna värmen !!!

har tvättmaskinen i gång..med två handdukar som det vart äckel på från igår när det vart stopp ju..så torka vi golvet...så jag tvättar dom enskillt i fall om dom "luktar" av sig om jag tvättar kläder samtidigt....
har startat diskmaskinen med...samt slängt sop,påsen från badrummet....

egentligen har jag 0 ork .........skulle helt vilja ligga en hel dag o bara bli frisk o kry...men imorgon blir jag hemma..ska slappa arslet av mig o se till att bli frisk snart haha..

Nää nu ska jag lägga mig ner i soffan och vila...orkar knappt sitta längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0