söndag 19:19

Hej !!

vi åkte ju hem till mamma vid tolv tiden...väl där så fick kita och shira gå in...tog ut wilma och gick ut till hagen..så kasta kristoffer med boll kastaren....wilma sprang som en tok:) och regnet öste ner med det sket wilma i hehe...när hon var tröttis så fick hon gå in....då fick kita & hugo komma ut och busa av sig..och springa efter bollen...jag mockade under tiden...o borsta pållarna...ja när kita & hugo var trötta så in med dom...o shira fick lunka runt som vanligt haha =) men hon gjorde bara sitt sen fort in för det regna som tusan..
käka mat hos mami..satt o snacka ett tag...sen fick hugo o wilma gå ut och pinka innan vi for....
så tog vi våra dogs och åkte hemåt.....åkte till affärn o älskling sprang in på affärn o köpte lite grejs...

och det regnar fortfarande..herregud det har regnat hela dan..non stop !
enligt vädret på nätet så ska det regna lite imorn bitti men inte sen...ja vi får hoppas på det...

tog in tvättstället från balkongen ...bebis kläderna + täcket var liite fuktiga..dom torkar ju aldrig ute eftersom det regnar o det blåser inte så mkt..men dom var nästan helt torra...så imorgon ska jag fota kläderna o lägga upp här så ni får se =)

ihh vad jag längtar tills på tisdag...då ska jag ju till frissan..så som jag tjatar om det hehe ...men det ska bli så skönt...
ska be henne ta några cm...för när jag har långt hår så blir mitt hår så "tungt" mitt hår är extremt rakt..spelar nästan ingen roll hur man stylar o grejar..så när jag har lite kortare hår så blir det lättare att få volym på håret !!!!
ja nu vet ni det =)

imorn blir det att sova ut !!!! ska hem till mor min på tisdag..ska ju ta en buss till köping...susanna ska med till frissan o hålla mig sällskap...så hon hoppar på vid mamma....

ont i ryggen har jag som fan idag med :(

Nää bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0