torsdag 23:03

God kväll...
23:03
Gud vad trött jag börjar bli..ont i ryggen som fan åxo....ska försöka att bara vara imorgon...och vila ryggen...men det kommer att sluta med att jag storstädar och har mig..det är väl typiskt mig....kan inte bara ligga en hel dag...jo när jag är sjuk...men en hel dag kan man bara inte sitta/ligga...det går inte.....men det skulle min rygg må bra av tror jag....alltså att ta det lugnt en dag åtminstonne...
älskling har redan åkt till jobbet..han åkte för typ 15-20 minuter sen....
starta en maskin med tvätt vid 21 tiden...tvättade alla bebis kläder...dom nya som jag köpte idag..och dom som mamma köpt förut..så jag tvätta allt..men har 2 eller 3 plagg kvar..för dom ska tvättas med lika färg osv...så det ska jag tvätta imorgon..och täcket å spjälsängs skyddet osv....
vi hämta ju spjälsängen idag från mamma...en fin en...sibbe har legat i den....
så älskling monterade upp den när vi kom hem....så nu längtar vi ihjäl oss efter knodden =)
hoppas att dessa 9 veckor ska gå undan...vi vill ju ha våran älskade bebis snart =) hehe..vi är så ivriga såå !!
bebisen grejar runt i magen nu :) myspys!!

Nää bloggar imorgon när jag vaknat och så...

Ha en bra kväll...nu ska ja lägga mig är heeeelt slut !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0