tisdag 19:27...saknar min älskling!


God kväll......

Shit vad varmt det är....på dan visade termometern 39.3 ute...och 29 inne...helt jävla sjukt ju !!
ja ialf så på eftermiddan kom åsa förbi...vi prata och så... o hon hälsa på pola...
sen ringde karro mig på dan...o sa att hon fixat stall plats åt gorm,så prata vi på lite....och så har min morbror jari ringt mig idag :) han fråga om vi kunde ta hans post hela nästa vecka (vi bor ju grannar) för dom ska iväg i en vecka till åland...
och självklart sa ja....

Mamma messa mig på dan och sa att jag skulle ta reda på silja lines nr...så jag ringde upp och gav den...
dom boka biljetter hem..så dom tar lördag kvälls båten hem..så är dom här på söndag förmiddag nångång...
åh vad jag längtar !!!!
imorgon är det bara onsdag..då är det 3 hela dagar kvar + halva söndagen typ...hmm !!

älskling ska sova här i helgen ialf....idag såg jag inte han många timmar :( han kom ju hit rätt sent..o åkte för en liten stund sen....saknar min babe!!!! <3

har mockat å så,..men ska ut lite senare & smörja pållarna....

nu snart ska jag ta en dusch ialf..är så skitig o svettig haha...

Bloggar senare igen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

ka du inte ha kvar hästarna? :(

2009-07-01 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0