tisdag 12:05


God dag...

har precis käkat...så nu är man mätt & belåten..svettades bara man åt typ...så varmt är det....jag vet jag tjatar om denna värme..men jag hatar den just nu....
och så är jag tok förkyld fortfarande har vart det i 1 vecka och 2 dagar....det räcker nu tycker ja....

fattar inte hur trött man kan vara...jag är nog den tröttaste människan på jorden...bebisen suger alla mina krafter...och den lilla kraften jag har över så den suger värmen....så jag är helt död...är så förbannat trött...ögonen svider o skulle lätta kunna lägga mig för natten nu känns det som...ja inte är det kul o vara trött konstant....

måste snart ut...ska ta in wilma & hugo så dom inte får solsting =)

bloggar senare igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0