sveriges nationaldag !

God morgon !!

Idag är det sveriges national dag !!! och min morbror fyller år idag,,grattis till han :)
vaknade halv nio idag utav mig själv..eller ja för att bebisen tryckte som tusan mot blåsan haha..så jag klev upp och gick på toa..sen så duscha jag...klädde på mig,föna håret och käka frukost..då klev älskling upp..så han gick ut med hundarna...
prata precis med mamma en sväng...kolla även vädret nyss och det ska inte regna idag...så vi får hoppas på att det stämmer! det ska regna imorgon...så hoppas det inte regnar..eftersom vi ska på karmansbo marknad...
ska ta bussen dit ju..så den stannar ju precis där vid marknaden =) perfekt haha....
mamma,susanna,jossan och nova kommer dit med..så dom är där när jag kommer med bussen !
ja o sen när vi kikat igenom markaden så ska vi hem till mams en sväng...käka lite o sen ska jag mocka o dona...sen åker vi till fagersta för att fira min morbror som fyller år idag !!!!!!!! så efter det skjusar mamma hem mig hit!!!!
ja de är min dag det =)

Vad tyckte ni om bilderna i  inlägget nedan?=)
ni får gärna komentera =)

Bloggar senare igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0