städar för fulla muggar !

Hej !!

Håller på att storstäda ! har skit ont i ryggen..hade det innan med men tänkte att jag kommer ialf att ha skit ont i ryggen så jag kan lika gärna ta och stor städa...

har gjort detta:

* lagt ut mattorna på vädring på balkongen
* dammsugit
* skurat

nu ska jag bara vänta att golven ska torka...sen ska jag :

* skura sovrummet
* dammtorka över allt
* vattna inne blommorna
* plocka o dona !

är bra jävla svettig nu haha...fan vad oskönt det är att böja sig ner...magen tar ju i....för jag har ju en sån mopp som jag blöter i hinken o kramar ur och lägger moppen på och skurar..om ni fattar vad jag menar ?...så jag tar bort den 2-3 gånger per rum och blöter ner o kramar ur...å vi har många rum så ni kan ju tänka er att göra det och ha en jätte mage i vägen...så det är verkligen dö jobbigt att städa nu för tiden...så blir man så fruktansvärt svettig för minsta lilla...är jätte varm/svettig nu!! puuhhh....

har tid för klippning på tisdag på frissan i köping...vid halv elva...äntligen =) ska be henne klippa lite på längden o klippa upp och så..är trött på långt hår det bara hänger där haha..eller jag vill ju inte bli kort hårig utan att hon tar nån cm ialf...
så jag ser i fram imot tisdag....

och det bara regnar o regnar ute....älskling har vart i garaget och grejat med fönstrerna o sen greja han på bak balkongen....nästa vecka har ju älskling tagit ledig...så han kan hålla på och greja med fönster + balkongen....bra bra =)

Nää nu ska jag skura sovrummet !!

Bloggar senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0