söta nova !

Amanda: ja verkligen =) vi måste ses nån dag babe !!! saknar dig ju :)

God kväll !!

Uhh vilken dag..är helt jävla slut nu....tommy åkte härifrån för en timme sen...och han har vart här hela dan..för han och kristoffer har grejat med avloppen..det är stopp över allt..förutom vid duchen...och dom fick inte iordning på det..så det blir att ringa nån som kan komma och fixa det !
nova var här till 19:00 typ..sen skjusa tommy hem henne..hon ville sova över här för hon sa att hon har så kul här =) åh pluttan!!! men sa att hon för göra det en annan dag..(eftersom älskling måste sova ut imorn för han ska ju jobba imorn så han orkar jobba hela natten)
så jag och nova har lekt och busa hela dan =) sötisen!!! hon var hur kramig och glad som helst .....

så fy tusan vad trött jag är..ska sova så länge som möjligt imorn!!!!
ihh vad bebisen grejar i magen :) nu är det livat i magen kan jag lova hehe....älskade älskade bebis <3

Nää bloggar imorn när jag vaknat och så !!!!

Ha en bra kväll!!

Fan vad fötterna värker just nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0