söndag 7 juni 12:01

God dag !!

Idag är det söndag...en tråk söndag..för det är mulet & grått ute...blir väl regn när som helst..när jag prata med mamma tidigare idag så regna det vid dom...
vaknade vid halv elva..eller först vid tio tiden utav att hem telefonen ringde,men hörde den sista signalen bara..somna om och vakna halv elva...klev upp..klädde på mig osv...ut med hundarna ! när dom gjort sitt så in igen..gav dom mat...
ja så käka jag och älskling frukost....har plockat och donat lite..ska ta och starta en maskin med älsklings arbetskläder..2 uppsättningar...tur att det inte är stopp i dusch/tvättmaskin avloppet!!
så måste jag dammsuga idag...fattar inte hur mycket kita & shira fäller...helt galet mycket..så skulle jag behöva skura men det gör jag när alla avlopp är fixade ...så det blir att dammsuga idag ialf....så ska jag duscha sen efteråt =)

imorgon ska jag hem till mami ! och på onsdag har josefin (lillesyster) skolavslutning..så det ska jag själv klart gå och titta på !!!! synd bara att det var så tidigt annars skulle älskling kunna följt med..men men inte hela världen :)
åh vad bebisen bufflar i magen nu...trycker uppåt :) alltså vilken skillnad det är från dom små bufflarna i början av graviditeten..och mot nu ! helt galet =) ibland känns det som om den trycker sig ut ut skinnet hahaha...eller försöker ialf =)men det är en grym känsla !!!!  man blir lika glad varje gång den sparkar/bufflar i magen...men det gör den nästan konstant =) så man går och små ler hela tiden haha...fyyy vad vi längtar tills h*n behagar att komma ut !!!!!!
just ja nästa vecka ska ju skatte pengarna komma ! då ska jag och mamma iväg och shoppa hahaha !!!! eller jag ska ialf köpa bebis kläder och så!!

Nää nu ska jag starta en maskin med tvätt !!!!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0