söndag 21/6

God kväll !!

nu är klockan 22:10...älskling åkte till jobbet för en stund sen....
det regnar ute igen...suck suck ...kollade vädret på nätet nyss och det ska bli varmt som bara den och solsken imorgon..puuhh...kommer svettas ihjäl haha...
börjar få lite ont o halsen..nej nej vill inte bli sjuk....fan vill inte..orkar inte det!!det blir ännu "värre" när man är gravid...usch ingen kul alls :( så vi får hoppas att halsen är bra imorgon.....
ska upp vid nio tiden....så jag hinner med allt på morgonen innan jag drar till barnmorskan......

gud vad varm jag är....har ju suttit i solen bra länge idag..det känns..varm som bara den..känns som om det ångar från mig hahaha.....

bebisen bufflar i magen just nu =) älskade älskade bebis...fyy vad vi längtar efter dig !!!!!!!!!!helt galet mycket!!!! vi älskar dig !

bloggar imorgon när jag vaknat och så...

Ha en bra fortsatt kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0