söndag 13:11

Hej !!

vilket väder alltså...hur varmt som helst...har suttit ute i solen ett tag...herregud vad varmt det vart...har fått gå in i omgångar för att svalka ner mig lite...vill inte ligga och pressa i solen,är nog ingen hitt för bebben....
hundarna har legat ute på altanen och solat i flera timmar =)
nyss gick jag ner en sväng mot sjön så shira fick skita..guud vad bebisen sparka på då...mer vild än tam haha.. =) nedå skoja!!

om ett tag ska vi åka hem till mamma och pappa...eller pappa åker till norge idag (han jobbar där)...men när han far vet jag inte...så han kanske är kvar hemma när vi kommer dit...
ska ju mocka o smörja pållarna osv osv.....

Njut av solen ni som älskar denna värme...
visst jag gillar ju den med..men jag blir 100 gånger svettigare/varmare än alla andra nu när jag är gravid så jag älskar ju inte värmen så jätte mycket nu.....

imorn ska jag ju till barnmorskan vid 10:30....kul kul.....


Kommentarer
Postat av: Lindsey

gött med värme :) har med börjat svettas endel, inget skoj! Vad var det din barnmorska hette nu igen?? hade vi samma? :)

2009-06-21 @ 14:41:54
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0