shoppat så att jag har ont i hela kroppen...

Nathalie: ja veckorna går ju faktiskt foort..så det är ju bra hehe =)
ska bli så fruktansvärt kul och se hur han eller hon ser ut..och vilket kön det blir =) har ingen aning..har ingen speciell känsla heller vad för kön det kan vara...så man är ju nyfiken som satan =)
Tack !! Pusss


God kväll....

Herregud vad jag har ont i ryggen och kroppen efter dagens shopping..puuuhhh....skit jobbigt att springa i affärer nu när jag är gravid...
ialf så tog jag 10:25 bussen hem till mamma..när jag klev av bussen så sa busschaffören så här:

Han: lycka till när det är dax för dig..
jag : tack =)
Han: när är det dax?
jag: om 9 veckor...
Han: det är ju snart,inte lång kvar =)
jag: nää det är ju inte det...
han: lycka till sen då hejdå =)
jag: tack så mycket hejdå!!

Haha vilken prat glad busschafför =) roligt med såna människor som pratar och hejar..sen finns det ju idioter som knappt säger hej när jag kliver på bussen...

så åkte ja,mamma,susanna,jossan till köping...herregud vad jag shoppa bebis kläder..helt galet =)
ska fota allt jag köpte igår,,,men gör det imorgon..så imorgon dyker det upp bilder på dagens shopping =)
köpte även 3 par byxor till mig..och en parfym från kicks..och deo =)
så nu har man brännt pengar =) men tur att pengarna inte är slut än..haha..eller jag har typ 2 hundra kvar i plånkan men resten är på banken.!!!

nu är jag så fruktansvärt trött !!! så imorgon ska jag sova så länge som möjligt imorn....så ska jag tvätta alla bebis kläder jag köpte idag..o tvätta bebis täcket o påslakanet o fårskinnet...så det är dagens sysslor imorgon =)

Nää bloggar senare igen !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa gud vad spännande :D! har ni bestämt namn å så på han/hon då :) ? Puss

2009-06-13 @ 16:43:21
Postat av: nathalie

oj, glömde skriva namn, men det va ja :P haha puss

2009-06-13 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0