rygg ont!

God kväll !!

mamma kom ju och hämtade mig imorse...hon var in hit och kika på barnvagnen..hon älskar den lika mycket som jag =)
hundarna vart yber glad när mamma kom på snabb visit haha...
ja så åkte vi..väl hos mami så gjorde hon mat...käkade och så....sen ut..mockade,borta pållarna o smorde dom som vanligt :)
tog ut wilma & hugo...
ja så rulla dagen på....sen lite före tre tiden så tog jag in wilmis & hugo..då fick dom värsta bus fnattet haha..busa runt o hade sig..när dom var klara med buset så in med dom...så åkte vi...
mamma släppte av mig här hemma...fick med mig ett fårskinn ligggrejs (till bebisar)...och ett täcke och påslakan..tack mami =) den där fårskinns grejen är knappt använd...det är sibbes gamla..så den ska jag bara tvätta o täcket med..men det får bli imorgon..för väl hemma så starta jag en maskin med tvätt...tvättkorgen var full...sen hängde jag ut det på torkstället och la det på baksidan..tänkte om jag hänger ut det på torkvindan så börjar det säkert att regna..så torkstället la jag på baksidan vid altanen...eller det så kallade altanen ( som ska byggas snart )...så den är under tak så det gör inget om det regnar då...

så var älskling på en lång cykel runda med hundarna...när han kom tillbax så åkte vi till fagersta för att handla..handlade och sen åkte vi o käka..vart hamburgare med bröd o mos för min del =) gott gott !!

ja väl hemma igen så packa jag upp alla mat varor o så !!!!
nu sitter jag här...ugly betty börjar strax..sen desperate !!!!!
fan vad ont jag har i ryggen....belastar den snett tror jag för jag har ju ont i ena delen av rygghalvan bara..

nää nu börjar fula betty !!!

Bloggar senare igen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0