rövare till bebis..och jag är sjuk....

God morgon måndag...

Vaknade före alarmet idag....klev upp och duscha..hämta in mina brallor och linnet utifrån som hängt på tork..klädde på mig och fixa mig...föna håret osv.....käka frukost....
ont i halsen har jag....och är förskyld...fan vill inte vara sjuk..orkar inte vara sjuk :( är så jobbigt att vara sjuk när man är gravid..det blir dubbelt så jobbigt...och i denna värme...gaahh !!!!
fan vad svårt det var att somna igår...halsen värkte o snoret rann...så var det sååå varmt i sovrummet...höll på att dö av värme ju....somna till slut..sen har man ju sprungit på toa hela natten känns det som...går väl och kissar typ 4-5 gånger per natt...det känns på morgonen att man vart uppe på natten....

är redan tokvarm...solen skiner och himlen är blå......ska gå till barnmorskan åhh vad varmt det kommer att bli..så är jag sjuk så jag kommer vara anfådd som en gris innan jag är framme....

just ja herregud vad bebisen tryckte igår kväll...helt galet mycket....man kan inte annat än le.....
mycket har den aldrig tryckt och grejat förut...och bebben höll på hur läänge som helst...trodde aldrig att jag skulle kunna somna hehe =)
men hur det känns..helt sjuk...så häftigt....höll handen på magen när bebisen höll på....shit vilken stark bebis vi har =)
men det är såå synd att kristoffer aldrig känner när h*n trycker som mest i magen...för när han känner så blir den som lugnast haha..typiskt...sen när han inte håller så leker h*n rövare där i magen =)

Nää ska kika runt lite på nätet sen ska jag gå om ett tag !!

bloggar när jag är hemma igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0