regn vad annars ?

God morgon....eller kanske god dag !

Vaknade ialf lite före 10 tiden...utav att jag var såå kissnödig..(ovanligt va?haha)
klev upp och pinka :) vilken lättnad haha...käka frukost,duschade,klädde på mig och fixa mig..prata med mamma nyss..dom var på affärn men hon skulle ringa upp mig när dom var klara med handlingen...pappa kom hem halv tolv igår natt från norge sa mamma :)

gissa vädret idag då?...jo regn så klart (spöregnar)...helvete vad jag hatar regn...ska regna flera dagar nu...suuck!
och så klart att det regnar imorgon när det är midsommar..det här är en typiskt svensk sommar !!!

idag ska jag och älskling åka och handla mat....

åh vad bebisen trycker uppåt nu..alltså mot lungorna...känns lite mysko måste jag säga =)
älskade knodd <3 vad vi längtar efter dig !!!!

bloggar senare !

Kommentarer
Postat av: Lindsey

va synd att dom inte säger kön, inte för det spelar nån roll vilket kön de blir, men jag är så sjuuuukt nyfiken av mig :D haha, hur mycket har du gått upp i vikt under graviditeten än så länge?? :) käner du dig big nu? :D

2009-06-18 @ 11:56:14
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0