polisen...

God dag !!

Vaknade vid 11 tiden..gud vad skönt det var att sova ut kan jag lova...är dö förkyld fortfarande...och nu har jag fått hosta oxå...
svettas som en gris.....

ialf så klev jag upp och käka frukost...rastade hundarna..såg att det stog en polis bil vid oss..eller vägen mellan oss och grannarna mitt imot...
gick till fram balkongen och kika...så det var 2 polis män som stog bra länge där o var in till en utav grannarna...herregud säger jag bara...det är inte ovanligt...så många polis bilar jag sett här under alla dessa år jag bott här...
och det har bara bott knarkare eller alkisar här mitt imot....o nu är ju husen fulla av såna människor....
men ingen bor där på vintrarna..haha.för då blir det för dyrt att bo där...
men att det alltid ska vara sluskar som flyttar in där....hyresvärden till dom husen skiter ju full ständigt var det är för folk bara han får sina jävla pengar då är han glad...
husen är ju inte frächa för 5 öre heller.....invändigt alltså.....

så mycket jag sett under alla dessa år...polis bilar varje vecka här,slagsmål osv osv..listan kan göras lång....

nää husen borde rivas för gott....fan vad lugnt och skönt det skulle bli.....

fick veckorrevyn i brevlådan idag..så den ska jag ta o läsa nu !

lekte papparazzi o tog en bild på bilen haha..om ni kikar noga mellan buskarna så ser ni polisbilen =) som ett bevis haha...






Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha jo visst ser jag polisbilen, Är det den hundrande polisbilen som besöker grannarna under en 2 års period? Tryggt för dej att ha polisen så nära dagligen, ni har ju egna livvakter ha ha.

2009-06-24 @ 12:06:54
Postat av: Syster

haha vilken paparazzi du har varit som smygfotar där bland buskarna :D Men hålle me att de e bara slum människor som bor där och de har de typ alltid gjort så länge som vi borde där förrutom skogsmästarna när vi va små men så länge husen är kvar så kommer de o va action där vid er :P



Kram

Syster

2009-06-24 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0