ont i ryggen...suck...

Hej !!

Herregud klockan är redan kväll ju....ja så går det när man sover bort hela dan hehe...
vi har precis käkat mat..vart 4 små rätter från edithas...hur gott som helst var det !!!!
det regnar och regnar...suuck....har ont i ryggen med..orkar inte städa idag...får bli en annan dag..får bara ännu mer ont i ryggen om jag städar...så det får bli en slapp dag idag helt enkelt !
imorgon ska jag hem till mamma..vi ska åka till västerås en sväng....älskling och tommy ska åka cross imorgon åxo!

Nää nu ska jag lägga mig rak lång i soffan och kika på tv..kommer knappt nå bra på tv heller...

kan tyvärr inte fota bebis kläderna jag köpte igår..eftersom dom hänger ute på tork..så ni får se om när dom är torra o ska in utifrån....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0