onsdag 23:14


God kväll bloggen !

sitter här och kikar runt lite på nätet....är helt slut i kroppen efter dagens bravader...snoret rinner så där härligt i näsa..
antingen är det helt stopp i näsan ibland..eller så rinner det....
hostar som en tok oxå....och så är man svettig som en gris på det! kan inte bli bättre i denna värme..suuuck !!!
älskling har redan åkt till jobbet...han börjar ju 23....
hundarna är helt slut av denna värme....dom orkar knappt nånting..jag förstår dom..jag är likadan :)
imorgon ska jag sova ut och bara ta det lugnt..vila upp mig helt enkelt..och hoppas att jag blir frisk snart !!!!
blir ju full rulle i helgen...puuhh!

nää ska se på tv nu..sen blir det att sussa...

bloggar imorgon när jag vaknat till liv !!!!

Ha en bra kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0